We maken van een verkiezing een succes

 

Het neerzetten van een goed verkiezingsplatform is 1 ding, maar dan is er nog geen sprake van een succesvolle verkiezing. Hoe maak je genomineerden enthousiast om aan een verkiezing deel te nemen? Hoe benut je de kracht van social media? Hoe bereik je de lokale, regionale en landelijke media? Vote Company doorloopt voor, tijdens en na afloop van een verkiezing een uitgekiend communicatietraject. En niet zonder resultaat...

Om een verkiezing echt te activeren voert Vote Company onder andere de volgende werkzaamheden uit:

- Communicatie met én activatie van genomineerden via onder andere een wekelijkse e-mailnieuwsbrief, postmailings, Facebook, Twitter en telefoon.

- Volledig ontzorgen en faciliteren van genomineerden tijdens de verkiezing. Onder andere door een pagina in te richten waar genomineerden zelf promotiemateriaal kunnen downloaden of laten afdrukken, inclusief digitale banners, een Facebook cover, posters en flyers en een voorbeeld persbericht.  

- Communicatie met de (vak)media via persberichten, interviews en 1-op-1 contacten.

- Communicatie met stemmers via social media en via email en telefonisch. 

- Communicatie met opdrachtgever(s) en partners die betrokken zijn bij de verkiezing (updates, tussentijdse evaluatie en bijsturing).

 

Ons trackrecord:

- Een bakker kwam bij Giel Beelen op de radio door De Verkiezing van de Leukste Bakker.

- Paul de Leeuw besteedde op televisie aandacht aan De Zwembad van het Jaar Verkiezing.

- Edwin Evers deed dat op de radio bij het best beluisterde radioprogramma van Nederland (Evers Staat op bij Radio 538).

- De Nationale Wellness Verkiezing kreeg aandacht op RTL4.

- De Golfbaan van het Jaar Verkiezing werd gecovered op BNR Radio.

 

Dat het keer op keer lukt om aandacht van de media te krijgen is geen toeval maar is gebaseerd op een uitgekiende media-strategie waarbij het aanleveren van relevante content voor de relevante media het uitgangspunt is. Daarnaast worden tools aangeboden aan genomineerden om media-aandacht te kunnen genereren. Meer weten over de activatie van een verkiezing? Neem contact met ons op!
 

 

 

ANDEREN OVER ONS

"Door ons partnership met de Verkiezing van het Gezelligste Terras hebben een mooi aantal horeca-ondernemers contact met ons opgezocht. Waardevolle en warme leads."

 

Maaike van Wegen
Brand Manager Orangina Bickery Food Group B.V.

"De verkiezing van het leukste restaurant is een goede en leuke manier om deze klantengroep op een andere manier in de spotlights te zetten."

 

Edwin Tunnissen
Head of Target Group Management Horeca bij Makro

 

"Positieve aandacht voor het onderwijs en docenten in de gemeente Rotterdam, daar heeft Vote Company een goede verkiezingswebsite op maat voor neer gezet."

 

Arne Mooi
Projectleider Gemeente Rotterdam

"Als retail partij hebben we met door middel van een verkiezing van Vote Company een symphatieke activatie gedaan, die erg gewaardeerd werd door onze franchise-ondernemers en klanten. Vooral de mogelijkheid om op lokaal niveau te communiceren was voor ons van groot belang."

 

Alfred Dekker
Manager Communicatie Spar Supermarkten

"We hebben met ons restaurant ongelofelijk veel media aandacht gehad door de verkiezing. Van de lokale huis-aan-huisbladen, regionale televisiestations tot en met een interview met Evers Staat op bij Radio 538. En, niet onbelangrijk, het heeft ook heel veel extra reserveringen opgeleverd”

 

Pedro Klooster
Eigenaar van Restaurant De Huiskamer in Ansem

"De Verkiezing van de Leukste Bakker brengt ons een communicatietraject binnen de branche, uitstekende content en honderden extra kwalitatieve bezoekers op onze vakbeurs Bakkersvak"

 

Bas van Gent
Group Exhibition Director bij Easyfairs

Vote Company BV
's-Gravelandseweg 65
1217 EJ Hilversum

Tel.nr. 085 06 54 618

 

Marcel Demper
marcel@votecompany.nl
Tel.nr. 06 25 24 48 84

Wilfred Romijn
wilfred@votecompany.nl
Tel.nr. 06 11 75 11 21