Verkiezing van Het Leukste Vakantiepark

Op 26 november 2013 ontvingen de Provincie Winnaars hun Award bij de druk bezochte Award Uitreiking tijdens de Recreatie Vakbeurs in Gorinchem. Tijdens de Award Uitreiking werd ook bekend gemaakt dat Beach Resort Makkum door de gasten is uitgeroepen tot het Leukste Vakantiepark van Nederland.

De landelijke eindranking van alle Provincie Winnaars:

Naam

Score

Aantal stemmen

Cijfer

Beach Resort Makkum uit Makkum

96,87

2075

8,7

Recreatiecentrum Besthmenerberg uit Ommen

75,78

1292

8,29

Doe Boerderij en Camping de Steenuil uit Oirschot

68,76

834

9,03

Camping Zonneweelde uit Nieuwvliet

62,6

621

8,84

Bungalowpark 't Posterbos uit Posterholt

62,44

599

8,91

Recreatiepark Westerbergen uit Echten

60,36

552

8,74

Vakantiepark Het Lierderholt uit Beekbergen

59,86

468

9,02

Recreatiepark SAMOZA Recreatiepark uit Vierhouten

59,52

614

8,3

Bungalowpark Het Hart van Drenthe uit Zwiggelte

58,8

449

8,91

Camping Julianahoeve uit Renesse

58,68

401

9,1

Recreatiecentrum De Waldsang uit Bakkeveen

55,01

208

9,28

Camping De Grevelingen uit Nieuwe-Tonge

54,56

237

9,07

Landal Landgoed Aerwinkel uit Posterholt

53,59

219

8,97

Recreatiegebied Erkemederstrand uit Zeewolde

53,38

227

8,89

Recreatiepark De Groote Vliet uit Wervershoof

53,07

300

8,51

Kampeerdorp de Zandstuve uit Rheeze

52,73

170

9,03

Parc Emslandermeer uit Vlagtwedde

52,13

219

8,7

De Tabaksschuur uit Elst

51,01

188

8,63

 

Voorbeeldberekening

Vakantiepark A heeft 500 stemmen en daarmee de meeste stemmen. Die krijgt daarvoor dan 50 punten. Vakantiepark B heeft 400 stemmen, dan krijgt die daarvoor dus 50 / 500 x 400 = 40 punten. Vakantiepark A heeft ook de hoogste score met gemiddelde van 8,50 en krijgt daarvoor 50 punten. Vakantiepark B heeft gemiddeld een 7,00 dan krijgt Vakantiepark B daarvoor: 50 / 8,50 x 7,00 = 41,2 punten. In totaal komt Vakantiepark B uit op 81,2 punten en Vakantiepark A komt uit op 100 punten. 

ANDEREN OVER ONS

"Door ons partnership met de Verkiezing van het Gezelligste Terras hebben een mooi aantal horeca-ondernemers contact met ons opgezocht. Waardevolle en warme leads."

 

Maaike van Wegen
Brand Manager Orangina Bickery Food Group B.V.

"De verkiezing van het leukste restaurant is een goede en leuke manier om deze klantengroep op een andere manier in de spotlights te zetten."

 

Edwin Tunnissen
Head of Target Group Management Horeca bij Makro

 

"Positieve aandacht voor het onderwijs en docenten in de gemeente Rotterdam, daar heeft Vote Company een goede verkiezingswebsite op maat voor neer gezet."

 

Arne Mooi
Projectleider Gemeente Rotterdam

"Als retail partij hebben we met door middel van een verkiezing van Vote Company een symphatieke activatie gedaan, die erg gewaardeerd werd door onze franchise-ondernemers en klanten. Vooral de mogelijkheid om op lokaal niveau te communiceren was voor ons van groot belang."

 

Alfred Dekker
Manager Communicatie Spar Supermarkten

"We hebben met ons restaurant ongelofelijk veel media aandacht gehad door de verkiezing. Van de lokale huis-aan-huisbladen, regionale televisiestations tot en met een interview met Evers Staat op bij Radio 538. En, niet onbelangrijk, het heeft ook heel veel extra reserveringen opgeleverd”

 

Pedro Klooster
Eigenaar van Restaurant De Huiskamer in Ansem

"De Verkiezing van de Leukste Bakker brengt ons een communicatietraject binnen de branche, uitstekende content en honderden extra kwalitatieve bezoekers op onze vakbeurs Bakkersvak"

 

Bas van Gent
Group Exhibition Director bij Easyfairs

Vote Company BV
Orionlaan 18
1223 AG Hilversum

 

Marcel Demper
marcel@votecompany.nl
Tel.nr. 06 25 24 48 84

Wilfred Romijn
wilfred@votecompany.nl
Tel.nr. 06 11 75 11 21