Wie zijn we en wat doen we

 

Wij zijn Wilfred Romijn en Marcel Demper, founders van Vote Company. In 2010 organiseerden we onze eerste verkiezing. En het is niet bij die ene verkiezing gebleven. Inmiddels vormen we een sterk team van 10 zelfstandige professionals. We organiseren verkiezingen in opdracht van brancheorganisaties, grote en kleine merken, media, beursorganisaties en overheden. Niet alleen met heel veel plezier, maar ook met succes! Nu organiseren we bijvoorbeeld de Zoover Awards, een grote publieksverkiezing in opdracht van Zoover waarbij ruim 150 reisorganisaties genomineerd zijn. Kijk voor meer informatie op www.zooverawards.nl

 

In december 2015 organiseerden we de AD Publieksprijs van de Musical Awards. Een publieksverkiezing waarbij er tijdens het Musical Gala live op NPO1 werd opgeroepen om te stemmen. Onze servercapaciteit is dermate groot en flexibel dat dergelijke extreme pieken geen enkel probleem vormen. 

 

Onze publieksverkiezingen draaien op ons stemplatform dat continue wordt doorontwikkeld. Maar we doen ook vakjury-verkiezingen of een combinaties van beiden. We organiseren verkiezingen van A tot Z maar doen soms ook alleen 1 of meer onderdelen. Een verkiezing kent meestal 3 onderdelen:  

   

1. We hebben sterk doorontwikkelde én flexibele stemtools

Een website waarop mensen kunnen stemmen op hun favoriet. Het klinkt zo simpel... Maar dat is het niet. In de loop der jaren hebben we onze stemtools sterk doorontwikkeld, betrouwbaar en tegelijkertijd hebben we onze tools zo flexibel gemaakt dat iedere verkiezing er gebruik van kan maken. Bijvoorbeeld de AD Publieksprijs bij de Musical Awards. Stemmen via een website, mobiele website, tablet, Facebook en SMS, het kan allemaal.

Lees meer over de Stemtools.

 

2. We maken van een verkiezing een succes 

Het neerzetten van een goed verkiezingsplatform is 1 ding, maar dan is er nog geen sprake van een succesvolle verkiezing. Hoe maak je genomineerden enthousiast om aan een verkiezing deel te nemen? Hoe benut je de kracht van social media? Hoe bereik je de lokale, regionale en landelijke media? Vote Company doorloopt voor, tijdens en na afloop van een verkiezing een uitgekiend communicatietraject. En niet zonder resultaat...

Lees meer over de Activatie van een verkiezing.

 

3. We zorgen voor een onvergetelijke Award Uitreiking

Bij een verkiezing hoort een prachtige Award Uitreiking. Dat vinden wij in ieder geval. Wij zijn in staat om een onvergetelijke Award Uitreiking te organiseren met veel positieve energie waar genomineerden, partners en de media vertegenwoordigd zijn om de winnaars te feliciteren. Met champagne en confetti. En op een prachtige locatie. Een Award Uitreiking organiseren kan klein of heel groot, voor ieder budget ontwikkelen we een passend format. 

Lees meer over de Award Uitreikingen.

 

Opdrachtgevers die de kracht van een verkiezing van Vote Company hebben ervaren zijn onder andere De Persgroep, Zoover, Gemeente Rotterdam, Makro, LavAzza, Icelandair, Algemeen Dagblad, De Lotto, Spar, DirectPay, VakantieVeilingen, Orangina, Stip Reizen, Diversey, Corendon en McGregor.

Andere ekende verkiezingen zijn onder andere:

- De Clubhelden van de amateursport

- De Leraar van het Jaar Verkiezing

- De Verkiezing van de Leukste Sportvereniging

- De Verkiezing van de Leukste Bakker

- De Verkiezing van het Leukste Restaurant

- De Verkiezing van de Leukste Kapsalon

- De Nationale Wellness Verkiezing

- De Zwembad van het Jaar Verkiezing

- De Fitnessclub van het Jaar Verkiezing

 

 

ANDEREN OVER ONS

"Door ons partnership met de Verkiezing van het Gezelligste Terras hebben een mooi aantal horeca-ondernemers contact met ons opgezocht. Waardevolle en warme leads."

 

Maaike van Wegen
Brand Manager Orangina Bickery Food Group B.V.

"De verkiezing van het leukste restaurant is een goede en leuke manier om deze klantengroep op een andere manier in de spotlights te zetten."

 

Edwin Tunnissen
Head of Target Group Management Horeca bij Makro

 

"Positieve aandacht voor het onderwijs en docenten in de gemeente Rotterdam, daar heeft Vote Company een goede verkiezingswebsite op maat voor neer gezet."

 

Arne Mooi
Projectleider Gemeente Rotterdam

"Als retail partij hebben we met door middel van een verkiezing van Vote Company een symphatieke activatie gedaan, die erg gewaardeerd werd door onze franchise-ondernemers en klanten. Vooral de mogelijkheid om op lokaal niveau te communiceren was voor ons van groot belang."

 

Alfred Dekker
Manager Communicatie Spar Supermarkten

"We hebben met ons restaurant ongelofelijk veel media aandacht gehad door de verkiezing. Van de lokale huis-aan-huisbladen, regionale televisiestations tot en met een interview met Evers Staat op bij Radio 538. En, niet onbelangrijk, het heeft ook heel veel extra reserveringen opgeleverd”

 

Pedro Klooster
Eigenaar van Restaurant De Huiskamer in Ansem

"De Verkiezing van de Leukste Bakker brengt ons een communicatietraject binnen de branche, uitstekende content en honderden extra kwalitatieve bezoekers op onze vakbeurs Bakkersvak"

 

Bas van Gent
Group Exhibition Director bij Easyfairs

Vote Company BV
's-Gravelandseweg 65
1217 EJ Hilversum

Tel.nr. 085 06 54 618

 

Marcel Demper
marcel@votecompany.nl
Tel.nr. 06 25 24 48 84

Wilfred Romijn
wilfred@votecompany.nl
Tel.nr. 06 11 75 11 21